Actualitat

<< Altres noticies

Comença el Taller de restauració i memòria

Un taller per preservar els objectes i la seva memòria

El Taller de Restauració i Memòria va iniciar un nou curs el dijous 1 d’octubre de 2026 al Centre Cívic de les Borges Blanques, oferint un espai per a tothom que tingui petits objectes antics amb història personal o familiar que vulgui conservar adequadament.

Dirigit per Anna López (restauradora) i Jordi Arnau Espuga (tallerista), el taller ofereix assessorament i tècniques de restauració bàsica. Els participants porten els seus propis objectes i, amb l'ajuda dels professionals, aprenen a restaurar-los i conservar-los en bones condicions. En acabar el taller, LesBorgesTV preservarà la memòria dels objectes amb breus entrevistes als seus restauradors.

El taller continua cada dijous fins al 17 de desembre de 2026, de 18.30 a 20 h, al Centre Cívic, i és gratuït per a tothom.

Per a més informació: info@espaimacia.cat - 973 140 874



Espai Macià

Plaça Ramon Arqués, 5
25400 Les Borges Blanques

Tel. 973 140 874

També som a:

  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Instagram

© Espai Macià, tots els drets reservats

  • Ajuntament de les Borges Blanques
  • Fons Europeu FEDER
  • Memorial Democràtic
  • Institu d'Estudis Ilerdencs
  • Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura
  • Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència
  • Diputació de Lleida. Patronat de Turisme
  • Ruta del Vi. Lleida. Costers del Segre